/ تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی سیه چشمه ازتلاش های فرماندار شهرستان چالدران در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا | شهرداری سیه چشمه

تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی سیه چشمه ازتلاش های فرماندار شهرستان چالدران در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا

✅ نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی سیه چشمه با فرماندار چالدران برگزار شد.

🔻 فرماندار چالدران در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل و هماهنگی میان دستگاه های اجرایی و اعضای شوراهای اسلامی شهر گفت:

برای پیگیری مشکلات موجود در شهر و شهرستان و کسب رضایتمندی شهروندان نیاز به هماهنگی های تمام دست اندرکاران و پرهیز از موازی کاری در تمام سطوح داریم.

🔻محمدزاده با اشاره به ظرفیت‌های بالای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این شهرستان، حرکت بر اساس برنامه ریزی و توجه به اولویت های شهروندان را روش مناسب برای رسیدن به نقطه مطلوب دانست.

🔻وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در خصوص پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان با همکاری تمامی دستگاههای متولی انجام پذیرفته اظهار داشت:لازم است اعضای شورای شهر با استفاده از ظرفیت مردمی خود در جهت فرهنگ سازی رعایت موارد بهداشتی ،کاهش ترددهای بی مورد و بسته بودن مغازه ها همکاری های لازم را با ستاد مبارزه با ویروس کرونا داشته باشند.

🔻 شهردار و اعضای شورای شهر سیه چشمه نیز با تشکر از اقدامات و تلاش های شبانه روزی فرماندار چالدران برای ایجاد توسعه پایدار در شهرستان به تشریح فعالیت های خود در خصوص سم پاشی و ضدعفونی شهر در جهت مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداختند و افزوداند : شهرداری و اعضای شورای اسلامی در خدمت مجموعه مدیریت شهرستان برای انجام اقدامات پیشگیرانه و اجرای تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *