منشور اخلاقی
منشور اخلاقی شهرداری سیه چشمه
کارکنان شهرداری : با ایمان به اراده خالق هستی و در جهت حفظ منافع شهرداری به ارائه خدمات شهرداری به ارباب رجوع می پردازند و جلب رضایت آنان را سرلوحه امور خود می دانند.
کارکنان شهرداری : براین باورند که ارباب رجوع سرمایه های واقع شهرداری هستند و حضور آنان را در اداره خود مغتنم میشمارند .
کارکنان شهرداری : با رعایت نظم ، آراستگی ، وقت شناسی و مسئولیت پذیری ، آماده پذیرش همگان در واحدهای شهرداری میباشند.
کارکنان شهرداری : براین باورند که عزّت ، احترام و تکریم مراجعان از مهمترین مسئولیتهای آنان است و سعی خواهند نمود تا شخصیت و جایگاه ارباب رجوع در فرایند ارتباطات متقابل محفوظ باشد.
کارکنان شهرداری : انجام امور مراجعان را در کوتاه ترین زمان ممکن ضروری دانسته و کوشش خواهند نمود از اتلاف وقت آنان در واحدهای شهرداری جلوگیری نمایند .
کارکنان شهرداری : مصمم هستند خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه های مناسب نوین دراختیار ارباب رجوع قرار دهند .
کارکنان شهرداری : وظیفه دارند تا در حوزه کاری خود هرگونه اطلاعات مورد نیاز ارباب رجوع را به سرعت وبا توجه به مقررات برای آنان فراهم آورند .
کارکنان شهرداری : براین باورند که مبنای ارزیابی فعالیتهای آنان نظرات میزان رضایت ارباب رجوع است.
کارکنان شهرداری : دریافت هرگونه انتقاد ، نظر پیشنهاد از سوی ارباب رجوع را ارج نهاده و از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات شهرداری استقبال میکنند.
کمیته طرح تکریم ارباب رجوع